Simina FilatDesing

Brandul SiminaFilat este pe o pozitie speciala si relativ noua in Romania, fiind un brand complex de servicii de design, nu doar un atelier de marochinarie; si care ofera consumatorilor doar creatie.

Aceste servicii includ:

  • Produse din atelierul propriu,
  • Sursing dedicat şi creativ,
  • Servicii creative de design pentru alte firme,
  • Imagine personală şi styling,
  • Ofera un mediu creativ, în care clienţii se simt prieteni şi devin colaboratori la co-design (Clientul impreuna cu designerul aleg pielea, textura, culoarea, apoi pot porni produsul de la o schita noua, sau pot modifica un tipar existent in functie de preferintele clientului.)

Simina FilatDesigner

Este proaspăt absolventă a Universităţii Naţionale de Arte Bucureşti, specializarea Modă-Design Vestimentar, iar pe parcursul studiilor a avut două expoziţii personale în cadrul galeriei de artă Galateca, „ Fii cu ochii pe mine”, „Ruumy”, şi o colaborare în cadrul evenimentului satelit Venice/ElectroCamp al Bienalei de Arhitectură de la Veneţia 2016.

În urmă cu 7 ani a pus bazele brandului SiminaFilat, iar colecţiile ei sunt dinamice, eclectice şi poartă amprenta fascinaţiei pentru experiment, a unei lumi în care arta se redefineşte continuu.

De-a lungul timpului a realizat câteva sute de modele, dintre care unele produse devenite virale, şi care rămân constant în interesul publicului şi pot fi declinate în orice sezon.

Valorile BranduluiSimina Filat

  • Produse de design „Integrative System”, care fuzionează toate conceptele de valoare (nu doar de calitate) ale comunităţii noastre care este formată din clienţii / prieteni,
  • Produse de design „Integrative quality” (designul de calitate, produsele fizice de calitate, comunitatea de calitate, mesajul transmis de calitate)
  • Ofertă de produse virale, care răspund pe termen lung, unor nevoi culturale. Ceea ce ofera – nu vinde – este o relaţie emoţională cu comunitatea: Produse de design, care nu sunt catalogate după grila utilizată actual, ca produse de lux sau mass market, sau etc... (oricât de mult sau puţin ar costa), ci ca produse emoţionale, de comuniune cu oameni din acelaşi „spaţiu” emoţional.